گرامر آسان انگلیسی: از پایه تا دانشگاه
گرامر آسان انگلیسی: از پایه تا دانشگاه قیمت اصلی 43,000 تومان بود.قیمت فعلی 29,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
مكان گيرنده
آموزش مفاهیم ریاضی پایه پنجم ابتدایی قیمت اصلی 140,000 تومان بود.قیمت فعلی 90,000 تومان است.

جذب مشتری با وفاداری به برند

بازاریابی رابطه مند هنر کسب و کار امروز است. برای حفظ مشتریان موجود مهارت در ایجاد ارتباط صحیح با مشتری ضروری است تئوری بازاریابی کلاسیک، عمدتا به انجام معامله توجه داشت و به حفظ مشتریان اهمیتی نمی داد اما با گسترش رقابت و اشباع شدن بسیاری از بازارها و تغییرات پیوسته در محیط و ترکیب جمعیت، شرکت ها با این واقعیت مواجه شدند که امروزه دیگر مانند گذشته با یک نظام اقتصادی رو به گسترش و بازارهای در حال رشد روبه رو نیستند ….

0 افرادی که هم اکنون این محصول را بازدید می کنند

قیمت کتاب:​

قیمت اصلی 150,000 تومان بود.قیمت فعلی 99,000 تومان است.

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 6۰۰ تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 6۰۰ هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت کتاب

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن کتاب

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از انتشارات

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

توضیحات

توضیحات

بازاریابی رابطه مند هنر کسب و کار امروز است. برای حفظ مشتریان موجود مهارت در ایجاد ارتباط صحیح با مشتری ضروری است تئوری بازاریابی کلاسیک، عمدتا به انجام معامله توجه داشت و به حفظ مشتریان اهمیتی نمی داد اما با گسترش رقابت و اشباع شدن بسیاری از بازارها و تغییرات پیوسته در محیط و ترکیب جمعیت، شرکت ها با این واقعیت مواجه شدند که امروزه دیگر مانند گذشته با یک نظام اقتصادی رو به گسترش و بازارهای در حال رشد روبه رو نیستند. امروزه هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و اینک برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار ثابت یا رو به کاهش باید مبارزه کنند. بنابراین هزینه های جذب مشتریان جدید رو به افزایش نهاده است. تحقیقات نشان می دهند که هزینه جذب مشتریان جدید بیش از پنج برابر هزینه حفظ مشتریان کنونی است با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند ضمن ایجاد رابطه بلندمدت با مشتری می توان فعالیتهایی را که از دید مشتری مهم و ارزش زا می باشند را شناسایی تقویت و بهبود بخشید و مشتریان بیشتری را جذب و به سازمان وفادار ساخت بدین ترتیب فروشگاه ها ضمن بهره برداری از مزایای وفاداری مشتری می توانند موقعیت خود را در این بازار رقابتی بهبود بخشند…

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

قطع

رقعی

نویسنده/نویسندگان

ناصری ، علی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جذب مشتری با وفاداری به برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا